Burger King és una de les cadenes d’hamburgueseria més grans del món, nascuda el 1954 i present a Espanya des del 1975, quan va obrir el primer restaurant a Madrid. Actualment, gestiona més de 50 establiments a Espanya. Per a les obertures principals, la central organitza diferents campanyes per a promocionar els establiments, portar-hi afluència i generar coneixement de marca a la zona, a més d’altres accions.
Tandem Projects hem estat encarregats de la comunicació de l’obertura i organització integral de l’acció per a l’obertura d’un nou establiment a Badalona. El briefing de la marca es basava en els següents objectius:
- Captació de nous clients i generació de trànsit
- Fidelització dels clients respecte la competència
- Potenciar la ubicació del restaurant
Les campanyes de comunicació que es van dur a terme van ser dissenyades per a arribar al target que la marca busca, així com crear brand recognition la ciutat, a través de campanyes a ràdio generalista, pàgines de promoció a la premsa local i redacció de notes de premsa informant de l’obertura, campanyes a les xarxes socials del Centre Comercial i campanyes de social ads.
Pel que fa al branding com a contingut comunicatiu i d’imatge del centre, es va dissenyar un stand per a impactar visualment els diferents clients del Centre Comercial i dirigir les afluències generals a la nova obertura, mitjançant diferents ofertes i descomptes. Tandem Projects vam organitzar l’activació de marca amb els següents elements:
- Stand a partir del Key Visual de la marca: Photocall, vinil terra, rollup.
- Elements experiencials photocall: Frames, creació d’isotips, etc.
- Globus i mobiliari imatge de marca
- Disseny i producció de targetes sorteig i rasca i guanya personalitzat
Burger King està en funcionament i és un dels locals de restauració amb més èxit del Centre Comercial, el retorn a la inversió de la campanya va ser positiu i l’índex de redempció de les promocions va ser superior al 15%.