Auser-Renault és l’organització que lidera la distribució i comercialització i de Renault, un dels grans fabricants de vehicles del món, a Espanya. L’any 2020 ha estat l’any del gran llançament del nou model Renault Captur, i Tandem Projects hem estat els encarregats de preparar la campanya d’activació de la marca per a generar awareness del nou
El Servei de Cultura de l’Ajuntament de Badalona i la resta d’equipaments municipals de la ciutat treballen constantment per oferir als badalonins i badalonines un teixit cultural enriquit i de qualitat. Com a agència de màrqueting, des de Tandem Projects, ens hem encarregat d’organitzar i ordenar tot aquest conjunt d’activitats que, fins ara, no tenien
Són moltes les marques de gran consum que graven i fotografien les seves activacions i experiències de marques generant un important volum de material de foto i vídeo corporatiu molt útil per a les accions paral·leles. Solan de Cabras ens va comunicar la necessitat d’ordenar i classificar el seu arxiu de foto i vídeo. És
Plataforma interna per a Mahou San Miguel pel seguiment, avaluació i posada en valor de les accions comercials de la companyia. Desenvolupada i dissenyada inhouse a partir de briefing de marca, permet pujar iniciatives comercials, descarregar fitxes de campanyes i clients amb informació específica, fer-ne cerques i, mitjançant filtres, analisi de la viabilitat de les
La creació de la Zona de Baixes Emissions ha comptat amb una forta campanya de comunicació de l’Autoritat del Transport Metropolità. La ZBE neix amb l’objectiu de millorar la qualitat de l’aire a la conurbació urbana de Barcelona. La campanya de l’@atm_bcn, liderada per Tandem Projects, ha inclòs la concepció i el disseny de diversos