Projectes


Client:


Gestió xarxes socials esdeveniment

/ /

La Maori Race és un esdeveniment esportiu nascut a l’era digital i amb una presència online molt destacada respecte els seus principals competidors. És la cursa d’obstacles amb més potencial del sector actualment i el creixement dels últims anys ha estat exponencial en nombre d’inscripcions, captació de patrocinis i, també, en presència i seguiment digital.

La gestió de xarxes socials per a la organització d’un esdeveniment esportiu com Maori Race té dos objectius molt clars:

  • Captació d’inscripcions
  • Fidelitzar participants a través de la creació de comunitat i el reconeixement de marca

A Tandem Projects som especialistes en la gestió de la comunicació online (o comunicació digital) d’esdeveniments esportius, d’oci i culturals puntuals.

En aquest sentit, les xarxes socials de l’esdeveniment esportiu Maori Race, organitzat integralment per Tandem Projects, estan dirigides a un públic específic, tenen una audiència segmentada (i en molts casos fidelitzada) i són estacionals (en època on el circuit de curses està en marxa).

Les xarxes socials serveixen com a plataforma d’informació de l’esdeveniment ja que més del 95% dels inscrits tenen un compte propi d’Instagram o Facebook. També serveixen com a plataforma de captació, amb una estratègia d’esponsorització de continguts i de promoció de campanyes específiques molt directa i targetitzada.

A més de la gestió de xarxes socials, els community managers també gestionen l’estratègia, planificació i creació de continguts de les campanyes de:

  • Influencer Marketing, amb grans noms del sector que donen suport i promocionen el circuit de curses d’obstacles.
  • Email marketing, amb una base de dades àmplia, construïda al llarg de diferents edicions.

Maori Race és un circuit de curses d’obstacles sense por de res, amb una campanya de comunicació paral·lela integral, amb una imatge molt característica i un públic entregat, gràcies a la bona gestió de l’equip de treball. Kia Kaha!