Projectes


Client: AECC


Cursa Barcelona en Marxa contra el Càncer

/ /

L’AECC és la principal organització en lluita contra el càncer de l’estat espanyol, amb gran suport de la societat civil i una gran estratègia d’accions per a aconseguir donatius, reconeixent que reverteixin en ajuda a les persones malaltes. La Cursa Barcelona En Marxa Contra el Càncer és una cursa solidària liderada per l’AECC a diverses ciutats espanyoles i organitzada per Tandem Projects a Barcelona, com a partner tècnic.

Les primeres edicions a Barcelona han aconseguit la participació de 4.000 persones per esdeveniment, i un gran coneixement de l’experiència. L’al·licient principal de l’esdeveniment és la recaptació de fons per a la causa, a través de la inscripció a la cursa i la opció premium d’aconseguir un dorsal solidari. Tothom vol sumar per a la investigació de la lluita contra el càncer!

A nivell tècnic la cursa es caracteritza per la possibilitat d’escollir diferents distàncies: 10K, 5K i 2,5K incentivant, així, la participació de diferents perfils de corredors/es.

Dotar els esdeveniments esportius i de running de valor afegit i convertir les experiències en “molt més que running” és sinònim de Tandem Projects. És per això que la producció de la Cursa de l’AECC és un dels projectes puntals de Tandem Projects que vincula l’esport amb la solidaritat. S’ha consolidat com una de les curses més participades de Barcelona i ha anat incrementant la participació edició rere edició, consolidant-se com a referent de solidaritat i implicació. Amb les diverses modalitats de circuits al Parc del Fòrum es busca que tothom s’hi senti còmode i pugui fer una contribució a la causa, ja sigui esportista habitual o no.

Convertim els esdeveniments, en accions RSC que generin ID corporativa, permetin atreure i activar patrocinis i innovin tecnològicament. L’objectiu de Tandem Projects és aconseguir una organització on el client compleixi els objectius, basant-nos en la comunicació de l’esdeveniment, el perfeccionament de les estratègies de màrqueting i l’esplendor del customer journey, sense oblidar l’excel·lència de la producció de l’esdeveniment.