El Servei de Cultura de l’Ajuntament de Badalona i la resta d’equipaments municipals de la ciutat treballen constantment per oferir als badalonins i badalonines un teixit cultural enriquit i de qualitat.
Com a agència de màrqueting, des de Tandem Projects, ens hem encarregat d’organitzar i ordenar tot aquest conjunt d’activitats que, fins ara, no tenien cap plataforma digital on publicar-se per donar-se a conèixer.
A través d’una petició ondemand, hem ideat, dissenyat i desenvolupat l’Agenda Cultural de Badalona. Una aplicació web i mòbil (disponible en Androd i IOS) que aglutina totes les propostes culturals de la ciutat de forma interactiva i personalitzada.
Aquesta aplicació presenta un disseny molt intuïtiu i l’opció de notificacions push, facilitant l’experiència de l’usuari i la seva usabilitat (UX/UI). L’eina suposa un canal de comunicació bidireccional que permet reservar entrades gestionant l’afluència de públic, necessitats derivades arran la pandèmia covid19. D’aquesta manera, s’organitza, en una sola aplicació, tot el procés de ticketing.
El sistema també incorpora un apartat anomenat “Publica” on, a través d’un formulari, la ciutadania pot publicar activitats i idees culturals que n’organitzin, facilitant així la difusió de les propostes menys visibles i potenciant la captació de nous públics.
Un cop més, des de Tandem Projects, hem aconseguit una solució d’èxit treballant a fons el desenvolupament web i la creació d’una app creativa. La nostra agència de màrqueting ha demostrat la capacitat de desenvolupar una aplicació imprescindible en termes de gestió i comunicació, aconseguint que la proposta cultural de la ciutat de Badalona sigui més reconeguda i accessible.