Lanjarón és una de les principals marques d’aigua i més reconegudes per la seva qualitat i compromís medioambiental, tal com mostra el seu claim “Siente la pureza”. La marca, focalitzada en campanyes que l’acostin a la responsabilitat social corporativa i el convenciment de la necessitat d’implantar mesures a la societat per a aconseguir-ho, ha encarregat un “Plogging”, una experiència sostenible per a potenciar el PET reciclat de Lanjarón a través de la recollida de residus a una gran conurbació urbana, com és la barcelonina.
El ‘plogging’ és l’última disciplina entre les tendències ambientals del món de l’esport. Es tracta d’una combinació de ‘running’ amb recollida d’escombraries o residus en els entorns on es corre vinculada a una gran campanya digital. Com a agència de màrqueting d’experiències, Tandem Projects sempre aposta per a la organització d’esdeveniments i experiències innovadores i amb fort compromís social.
La producció i la campanya de comunicació va comptar amb el desenvolupament d’un lloc web i plataforma d’inscripcions desenvolupat inhouse, així com una campanya de mitjans a través d’anuncis i notes de premsa.
A més, la campanya d’influencer marketing ha comptat amb influencers que van exercir de guia i emblema de la prova ja que cada grup ha estat capitanejat per un esportista i persona vinculada a la salut i el medi ambient, amb forta repercussió a xarxes socials com Instagram. Els han ofert consells sobre com ser més efectius respectant el medi ambient. Els ‘capitans’ eren el corredor i periodista Valentí Sanjuan, l’esportista i geòloga Sandra Blasco i la ‘influencer’ Olivia Cobos.