La Carrera de la Mujer és l’esdeveniment de running femení més important d’Europa. Una experiència esportiva, celebrada a 8 ciutats espanyoles, centrada en el running, i que destina part de la inscripció a la lluita contra el càncer.
Tandem Projects ha estat l’agència audiovisual oficial encarregada de plasmar l’activació del patrocini de Solán de Cabras a la Carrera de la Mujer. Un patrocini que vincula la marca d’aigua premium amb un dels esdeveniment solidaris més importants del món necessita uns aftermovies de l’esdeveniment cuidats, amb imatge de marca i que mostrin la implicació de la organització.
El nostre equip de vídeo i fotografia, format per dos fotògrafs i dos càmeres de vídeo, han recorregut totes les ciutats del circuit (8 cada any) per captar tots els instants de l’esdeveniment i la interacció de les seves participants amb la marca Solán de Cabras. Un potent projecte estratègic de brand content que ha estat coordinat de primera mà també amb la pròpia organització de l’esdeveniment.
El resultat ha estat diferents peces audiovisuals de gran qualitat que han mostrat els moments més importants d’aquesta cursa solidària, tenint un alt impacte en notorietat i engagement amb els seguidors de la marca, però també amb les participants de l’esdeveniment. Una producció audiovisual que a part de mostrar la interacció de Solán de Cabras en l’esdeveniment ha sapigut mostrar les emocions i sentiments que es viuen a la Carrera de la Mujer, un esdeveniment únic.