Auser-Renault és l’organització que lidera la distribució i comercialització i de Renault, un dels grans fabricants de vehicles del món, a Espanya. L’any 2020 ha estat l’any del gran llançament del nou model Renault Captur, i Tandem Projects hem estat els encarregats de preparar la campanya d’activació de la marca per a generar awareness del nou model, un SUV de línies atlètiques i atractiu.
Per a aquesta activació, a Tandem Projects hem optat per un mix entre online i offline, donant una gran importància al desenvolupament tecnològic d’una solució per a aconseguir captació de dades dels clients a través d’una estratègia de gamificació, enquesta a l’usuari i sorteig.
Hem dissenyat una activació de marca amb presència física a diversos centres comercials. Branding, presència de personal, ofertes, possibilitat de provar el nou vehicle… i, alhora, enquestes digitals per a conèixer encara més el consumidor objectiu i poder fer captació de dades per a convertir posteriorment a ventes. Una acció integral!
La solució tecnològica es va centrar en oferir una gran experiència de marca a través de la gamificació. Un test divertit, àgil i molt visual, ha ajudat a conèixer més a fons el consumidor. A posteriori, un joc de 3 en ratlla amb diferents versions del Renault Captur t’obria un món de possibilitats: poder entrar al sorteig d’un cap de setmana en el vehicle per a provar-lo i descobrir-ne tots els secrets.