Finestrelles Shopping Centre, l’espai de shopping amb més potencial de Barcelona, aposta per a la creació d’experiències úniques dins la seva estratègia de màrqueting.
La campanya “Regalem un cotxe!”, ha volgut aconseguir augmentar l’awareness del Centre, a més d’incrementar de la seva base dades, alhora que transmetia una imatge de marca cuidada i responsable amb el medi ambient, a través del sorteig d’un cotxe elèctric i una campanya a favor de la mobilitat sostenible.
A Tandem Projects hem dissenyat i implementat l’estratègia integral per a complir els objectius establerts pel client. Tant el disseny web, la comunicació, el concepte creatiu de la campanya, la gestió de personal, l’execució de la campanya i l’organització i producció de l’esdeveniment final han estat liderats per l’agència. Un èxit gràcies a tot l’equip implicat.
A més, també hem produït un resum audiovisual de l’experiència, en format recull de fotografies i peces audiovisuals, amb la intenció de crear contingut perquè el client pugui mostrar les accions de la seva organització.
A nivell tecnològic, Tandem Projects, ens hem encarregat del disseny i desenvolupament de la plataforma de captació de leads. Per a poder desenvolupar la potent acció, ha estat necessari programar la plataforma per a integrar les dades dels usuaris en temps real, tenir un registre de participants complint la normativa vigent i podem oferir els premis a posteriori. Tecnologia al servei i a mida dels clients!
Una campanya integral finalitzada amb una multitudinària experiència presencial al Centre Comercial!