Renault Auser ens va confiar la promoció del seu nou Captur, que vam promocionar amb un estand dissenyat expressament per a l’ocasió i un joc desenvolupat per atraure leads a diferents centres comercials
Renault Auser, en plena promoció del seu nou model Renault Captur, va voler comptar amb el suport de Tandem Projects per a la seva posada de llarg a Badalona i Terrassa, que vam fer realitat al Centre Comercial Màgic Badalona i a Parc Vallès respectivament. Els dos centres, són dos espais de gran concurrència a les ciutats on Renault té concessionaris. La marca pretenia una acció de street marketing que nosaltres vam reforçar amb un estand minimal i corporatiu, dissenyat per a l’ocasió. A més, vam desenvolupar l’acció a través d’una solució tecnològica presencial per fomentar un sorteig i aconseguir dades de clients potencials. La nostra “cirereta del pastís” digital!
Per tal de dinamitzar l’espai de Renault, que vam ubicar al hall central del Màgic Badalona, i a la plaça del Parc Vallès, vam impulsar un joc de ‘memory’ que vam desenvolupar de manera personalitzada per a la marca. Els i les clientes podien participar a través d’un tòtem corporatiu amb pantalla tàctil i, si superaven el repte, entraven al sorteig d’un cap de setmana amb el nou Captur, finançat per la marca. Una gran experiència d’usuari assolida, que reforçava el branding del nou model i va aportar al concessionari les dades dels seus potencials compradors i compradores.
Tot això es va ambientar en un estand dissenyat amb els colors corporatius de Renault i de la seva nova campanya de llançament. Vam situar un dels flamants Captur al centre, que estava envoltat d’un photocall, material vinilat amb informació de la campanya, un tòtem amb l’anunci de l’espot a la TV i mobiliari, a més del joc interactiu. Diversos dinamitzadors van ajudar l’equip comercial de Renault Auser a estimular la presència de clients a l’espai.
A més a més, per augmentar l’experiència de marca, vam plantejar un test-drive gratuït: les persones interessades en el nou model de Renault tenien la possibilitat de fer-lo in situ. Des del mateix estand, unes indicacions dissenyades per a l’ocasió guiaven els interessats fins als vehicles situats als aparcaments dels centres comercials, on podien gaudir de la seva experiència de client. Una acció plena de matisos de marca i pinzellades d’innovació tecnològica amb gran una captació de dades, per poder convertir-les en vendes.