Vas ser una de les 10.000 persones que va participar-hi?
Tandem Events es va encarregar de l’activació de la marca Bimbo, en la seva edició de la @bimboglobalrace per a La Mercè, dinamitzant l’avituallament amb música, speakers, DJs i festa, coordinant l’staff dels diferents punts amb presència de marca per tot el recorregut, així com les diferents activitats interactives arreu de la zona d’arribada i tots els elements de marca i presència estratègica.
L’equip de Disseny va crear animacions a partir de la imatge corporativa de la cursa, així com els backdrops de diferents estructures: stands informatius, photocalls, plafons interactius per a les persones participants i la Kids Zone, així com d’altres punts amb jocs.
I Tandem Tech va dissenyar una nova landing amb una enquesta i quiz per als participants a mode de joc, que tenia un memory final per posar a prova els/les runners més enllà de l’esport!
Quin plaer poder treballar amb grans marques com Bimbo, que potencien l’esport i alhora donen a qui més ho necessita.