- Sortejar un cotxe és una opció d’èxit per atraure el teu target, i si és ecològic, s’hi afegeix el factor de conscienciació ambiental que necessitem i que facilita la comunicació de la campanya
- A Tandem Projects sempre fomentem els hàbits sostenibles
Conscienciats de la importància de tenir cura del medi ambient i d’aconseguir resultats sostenibles, Tandem Projects fa anys que intenta aplicar a les seves campanyes estratègies de marketing, comunicació o social media, una sèrie de criteris ecofriendly.
Seguint la tendència actual a la nostra societat, quan Finestrelles Shopping Centre ens va encarregar una activació per augmentar el flux de clients a la seva ‘tornada a l’escola’ post vacances, ens vam prendre la llibertat de proposar una campanya completa, amb una acció comercial que també comportés un impacte positiu a curt i a llarg termini.
La idea es va materialitzar en el sorteig d’un cotxe ecològic, paral·lelament a una forta campanya de comunicació i a una estratègia tecnològica de captació de dades, en una activació que es va allargar durant diversos dies al Centre Comercial d’Esplugues de Llobregat. La capacitat logística i de disseny gràfic de Tandem Projects es va posar a treballar al servei del client per generar un estand físic visual i de 360º, on es va exposar el cotxe durant el període de realització de la campanya. Milers de clients van optar a participar-hi després de realitzar les seves compres als establiments de la superfície. Tant el disseny de l’estand com el sistema de captació de dades i el personal de dinamització, tasques ben diferents però imprescindibles, van permetre que el conjunt de l’acció fos un èxit.
El colofó va ser l’organització d’un esdeveniment multitudinari per consumar en directe, i davant de notari, el sorteig del cotxe. Un gran esdeveniment inspirat en tècniques de street marketing, un vessant on tenim anys d’experiència, i un elevat coneixement de les dinàmiques i les innovacions.
El nostre speaker va animar el pati central de Finestrelles durant l’esdeveniment, on es van amuntegar centenars de visitants, que es van divertir amb el format d’oci i van patir durant els moments previs al veredicte final.
Només una de les presents va poder saltar d’alegria després de sentir el seu nom, però tot i això, les imatges van poder dur a les xarxes socials l’impacte positiu que va gener l’activació i el bon feeling i awareness que va aconseguir per a Finestrelles. El nostre equip audiovisual va captar la força de l’esdeveniment al seu aftermovie i a les fotografies de gran qualitat.