Una campanya comercial per portar el Black Friday del terreny online al Centre Comercial Màgic Badalona

/ / Campanyes, Esdeveniments

Vam desenvolupar un esdeveniment per Màgic Badalona per fer push comercial i fomentar les vendes presencials, aprofitant el ganxo del Black Friday

Fa anys que el Black Friday ha entrat en les nostres vides per quedar-s’hi, com tantes altres campanyes comercials que sovint importem dels Estats Units o d’altres països, producte de la globalització i de la implicació de totes les parts comercials. Una data, la del ”divendres negre’, que moltes marques aprofiten per promocionar campanyes call to action de compra online i offline, i també que molts clients utilitzen per avançar les compres de Nadal. A l’última campanya vam voler aprofitar aquest ganxo digital i transformar-lo en conversió de clients presencials pel Màgic Badalona.

Quan parlem de Black Friday pensem en grans centres de distribució logística amb centenars de pickers i robots preparant paquets. Però a Tandem Projects ens encanta fer un gir a les coses i preparar propostes trencadores pels centres comercials. Per això, vam plantejar un Black Friday amb moltes accions enfocades a un push de vendes i una promoció de venda creuada. Vam buscar la interacció entre el Màgic i els seus clients!

Tandem Projects va posar en marxa la seva capacitat d’organització d’actes i esdeveniments per organitzar un cap de setmana festiu, amb espectacles en directe per a diferents targets. Per exemple, vam celebrar un concert i taller de swing amb els millors ballarins del moment.

Just abans, la millor música va entrar al Centre Comercial, de la mà de Flaix FM, que va repartir premis, sortejos i bon humor amb Hector Ortega, enllaçat per un speaker a càrrec de l’animació i la conducció dels diferents actes. Per finalitzar l’esdeveniment, vam celebrar un concert interactiu per a tots els públics amb èxits de totes les èpoques, a través del ritme del músic i showman Andreu Cañadell i el seu espectacular show “Let’s Play Some Real Good Music!”.
La programació també va comptar amb elements d’atracció de públic, com un fotomaton carregat d’attrezzo per immortalitzar l’esdeveniment i endur-se un record a casa. També una campanya de regals gràcies al Màgic, a través d’una acció de venda creuada els visitants podien endur-se de regal un altaveu bluetooth premium amb els colors del Centre. Una campanya completa, per un dia de compres com cap altre!