Animació i descomptes agressius per celebrar l’obertura d’un nou establiment Burger King

/ /

La cadena Burger King va confiar en Tandem Projects per llançar el seu nou establiment al Centre Comercial Màgic Badalona, amb qui acumulem anys de treball conjunt

BURGER KING Blog3 1024x683

Ens encanten les feines alegres. I no hi ha tasca més alegre que la d’anunciar l’obertura d’un nou local, sigui del tipus que sigui. Això vam fer aquest 2019, amb l’estrena del local de la cadena de restauració Burger King al Centre Comercial Màgic Badalona. Ens van demanar dinamitzar la seva obertura i augmentar la seva notorietat els primers dies, i per això vam desenvolupar una estratègia de comunicació i màrqueting global.

La base de la idea era partir del caràcter desenfadat de la Casa del Whopper, que és plena de colors, bon ambient, públic familiar i diversió. Vam proposar tenir presència al hall principal del centre comercial, per on transita la majoria de públic de les instal·lacions, per donar a conèixer el nou local i animar la gent a acostar-s’hi.

A l’stand que vam instal·lar, dissenyat i fabricat especialment per a l’activació de la marca, oferíem jocs a la gent que s’acostava amb els quals podien obtenir descomptes significatius en alguns dels plats i menús de Burger King. L’acció suposava un push inicial de vendes molt important per a la franquícia, que es va donar a conèixer per la porta gran.

La nostra acció també va servir per generar nou moviment i impacte positiu al centre comercial, ja que una marca com Burger King sempre atreu més flux de públic. Vam complementar l’anunci presencial amb una campanya de comunicació global que s’estenia de forma digital a través de xarxes socials i internet, en consonància amb el centre comercial. Una acció en la qual Burger King va ser el rei!